Djupa funderingar...

Idag vaknade jag tidigt och låg länge och funderade innan jag klev upp. Valp... Ja... Valp...nej ..... Valp... Ja..... Osv..... Ja, jag har blivit erbjuden en valp.... :-)

Jag började sedan med en inspektionsrunda med vattenkannan i högsta hugg... Mina plantor ÄR prioriterade!

Mina fina vovvar <3 blev glada när de förstod att de skulle få följa med mig till Hunddagis. 

Idag hade jag möte om det lokalt producerades framtid där Grönsaksmästarna är en viktig del. Vi har en del ide'er. 

På eftermiddagen hade vi vårt regelbundna möte med kommunalråden, där vi går igenom veckan framöver, Kommunstyrelseärenden och andra viktiga frågor. 

Efter arbete med att svara på mail så packade jag ihop datorn och for till Djurmagazinet där jag är en av deras största kunder.... Idag skulle jag även inhandla torrfoder och kattsand till mina föräldrars katter. Själv skulle jag ha kattsand, blötfoder 8 kg, märgben, grisöron och hör och häpna kaninöron.... Ja, vad gör man inte för de älskade vovvarna!?!


Två veckor <3

Hm... en till eller inte... Lutar åt ??? :-)

Jag får sova på saken.... Sov gott //Ewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0