Lördag 20 oktober - Regn och rusk

Idag vaknade vi till regn och rusk, men vem bryr sig väl om det om man har bra regnkläder. :-)
 
 
Ja, liiite blött var det, men det är okej när man kan ta ett varmt bad efteråt. Problemet var att jag halkade omkring i en lervälling på stigarna och Yóki var RIKTIGT bekymrad över det han hade spår på.... Han försökte med alla medel att stoppa mig och sedan Elof. Jag lyssnade på honom och antar att det var en flock vildsvin vi hade, inte alltför långt bort. Vi vände och tog en promenad på vägen istället....
 
På eftermiddagen läste jag handlingar och sedan var det dags för tillagning av potatisgratäng och smördegsinbakad kassler.... MMM, det blev gott.... Jenny och Jesper, Julia och jag åt en riktigt god middag...
 
Sov gott! //Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0