Söndag 22 mars - Vår i luften....

I morse sken solen in genom fönstret i mitt sovrum. Fåglarna kvittrade och det kändes som riktig vår. Äntligen fick jag lust att gå en långpromenad, så som jag brukar på helgerna. Jag gick min runda och letade under blåsippsbladen   
...och.... hittade färdiga knoppar. Några dagars sol och värme...så slår de ut.

Jag känner mig fortfarande slut efter allt som hänt. Har ingen lust att läsa handlingar, eller så... inte att göra något annat heller...är bara så trött...

Var in en sväng till Jimmy och Caroline hos Kenta och fikade. Jimmy har det inte lätt, men är beundransvärt positiv. Han skulle duscha och måste ha plastpåsar fasttejpade på både högerarm och vänster fot. Men det blev bra tillslut och han lyckades ta sig in i badkaret och ut trots att han bara har en vänsterhäl att stödja på.....

Imorgon måste vi kolla försäkringar och lite andra praktiska saker. Vi får också se om vi måste  åka in till sjukhuset och be dem röntga Jimmys vänsterknä, som han haft ont i sen han började stå upp. Vi tar en dag i taget.....

Kl är redan 23.25....dags att sova

Gonatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0