Fredag 13 mars - Södra Stadskärnans framtid

Idag hade jag bara ett möte inbokat...styrgruppen för södra stadskärnan 8.30-12.00...8 trappor upp. Bra motion. Vi är en grupp som har det väldigt trevligt på mötena. Vi tycker "hyfsat" lika och diskuterar och kompromissar bra. Tyvärr är folkpartiet ofta frånvarande. Fast det kanske inte har någon betydelse...de har bestämt sig för att vara emot, emot, emot...hörde ni ekot.???... Det finns inget färdigt förslag men det spelar nog ingen roll, det viktiga är att vara emot.....de vänder kappa efter den vind de tror blåser...med andra ord populister... Fy så tråkiga, men jag står för detta uttalande. Det var i alla fall ett bra möte. Olof & co gör ett mycket bra jobb. Jag tror det blir ett väldigt lyckat programförslag tillslut.

Jag åkte hem direkt efter mötet, eftersom jag var tvungen att skjutsa Julia med packning till stan´, baksidan med livet på landet. Hon ska på kryssning med kompisar och kommer hem i morgon, när jag åker bort. Eskilstuna here I come....eller nåt....

Jag gick en motionpromenad som var min gamla vanliga på 6,5 km...Det kändes otroligt skönt och avkopplande, sen tog jag ett hett bad med badkulor och lite mysig stämning.

Därefter var kvällen som gjord för arbete framför datorn... ;-)

Kl är 22.00.....Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0