25-26 mars - känner mig utmattad...

Jag känner mig tidvis helt utmattad. Olyckan med Jimmy tog nästan all energi som jag hade inombords. Det kommer ta tid innan jag känner mig helt återställd. Det har ändå fungerat bra med att prioritera möten. Jag har på förmiddagarna kunnat åka till Jimmy i Brunnsäng och hjälpa honom med det han ännu inte klarar av och jag har då naturligtvis även suttit och jobbat vid datorn emellanåt.

Igår var jag sedan på politikertorget och tog emot ett medborgarförslag från ett nätverk om att "Södertälje kommun ska bli en GMO-fri zon". Ett bra initiativ tycker jag. Förslaget har jag sedan lämnat in till kommunfullmäktige som  kommer behandla detta formellt och skicka på remiss till berörda nämnder och sedan hamnar ett svar i kommunfullmäktige.

Igår på kvällen hade vi årsmöte....och jag var inte hemma förrän nästan 22.30.

Idag torsdag har jag haft tekniska nämnden på eftermiddagen. Jag kunde åka hem vid 17.30...

Nu är klockan betydligt mer, ca 22.50 och jag behöver sova...



Gonatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0