Lördag 24 januari - Isregn som smattrar på fönstret

Idag vaknade jag sent. Det var skönt att få sova ut. Ett isregn smattrade på fönstret och dagen blev aldrig riktigt ljus. Ibland är det riktigt skönt att få stanna inne. Jag städade och pysslade lite, innan jag var tvungen att sätta mig vid datorn en stund. Jag har några mail från igår och även idag som måste hanteras. Mitt på dagen körde jag ett träningspass på "Orby", som är en träningsmaskin från Tv-shop som heter orbitrek, som vi har i vardagsrummet. 6 minuter räcker för mig, just nu. Vågar inte träna längre för att riskera att bli överansträngd...... ;-)hälsenorna ligger lite risigt till. Jag tror jag har högklackat så ofta att hälsenorna blir kortare och protesterar när jag är hemma och går med skor utan klackar. ja, ja man kan lida av värre problem... Nu har jag kollat på Brottskod försvunnen och Wallander, men nu behöver jag sova. Klockan är 23.57 Gonatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0