Söndag 15 februari - kritik på vår motion....

I morse åt jag frukost med Jenny, innan jag skjutsade henne till jobbet på Stadium. Bussarna passar inte in tidsmässigt. Jag passade på att packa in tomma kattmatsburkar, plast och papper. Det är så skönt när man väl blir av med detta...längtar efter FNI som jag berättat om tidigare. 

När jag kom hem satte jag igång en tvättmaskin och satt mig sedan med en kopp svartvinbärste och myste en stund. Jag har en del handlingar jag måste läsa under dagen och ett antal mail som MÅSTE läsas ordentligt. Men har lite svårt att börja ibland....

På eftermiddagen gick jag min vanliga promenad med spänstiga steg...och ett glatt sinne. Jag tycker det är så avkopplande att gå i lugn och ro, tänkte jag säga men det blir fel, jag går faktiskt med tempo så jag blir svettig...men ändå i ett skönt tempo....

Under kvällen har jag pysslat lite och svarat på några debattinlägg på miljöpartiets interna debattforum om kritik på vår motion om att sprida flyktingmottagandet, som jag skrivit om tidigare.

Jag låg också efter här på bloggen, som jag nu hämtat ikapp, samtidigt som jag tittat på BECK och suttit på pilatesbollen (rygg, mage, midje-träning), som jag också skrivit om tidigare.

Jag har gått sammanlagt knappt 12.000 steg...inte så illa.

Nu är klockan alldeles för mycket igen...23.35..dags att sova

Gonatt.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, Ewa! Roligt att du börjat blogga, jag ska genast lägga din blogg bland mina favoriter.

Spader hälsar:-)

2009-02-16 @ 10:46:06
Postat av: Helena von Hofsten

Hej igen - det är kanske bra att berätta vem man är också, hälsar Helena.

2009-02-16 @ 10:47:32
URL: http://www.helenavonhofsten.se/
Postat av: Anonym

Kul, att du hittat hit...hälsa tillbaka till Spader..

//Ewa

2009-02-16 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0