Onsdag 25 februari - Ganska ledig..

Ledig..

..gick upp i lugn och ro och kokade ett ägg och åt en god frukost med en jättekopp te och ett stort glas ekologisk blodapelsin juice.  Jag fixade lite hemma, men var också tvungen att hålla lite koll på mailen. Så...helt ledig kan man inte säga att jag var. Nej, och sedan var jag t o m inne en sväng i Stadshuset..... eftersom vi var några som skulle gå ut och äta tillsammans på Torekällberget, och vi skulle träffas där. Jag var tvungen att åka in lite tidigare, så det blev lite jobb innan...

Mitt uppdrag är inget jobb utan ett sätt att leva.....

På Torekällberget var det trevlig miljö och god mat...

...en lugn och skön dag och kväll...som blev lite sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0