Lördag 28 februari - Julias födelsedag som inte finns i år 29/2.....

Så är det...jag lyckades pricka in, och föda barn, en dag som finns endast vart fjärde år, 29/2 1988. Det blir något extra tänkte jag när Julia såg dagens ljus. Hon var väldigt söt redan när hon föddes och är det fortfarande.... Hon fyller nu 21 år och är mitt yngsta barn i en skara av tre. Jimmy 27 och Jenny 25år, och alla tre är fortfarande det viktigaste i mitt liv. Som förälder måste man alltid finnas tillhands när det behövs, vara ett stöd utan att synas.....på nått sätt. Jag älskar er!

Idag är det Julias firande som gäller. Mormor och morfar kommer. Likaså Jimmy och Jenny,  även Carlos kommer. Vi äter och dricker gott. Sedan är det utgång som gäller för ungdomarna.    Var?

...till 550 var de inbjudna...

Nu sitter jag och svarar på kommentarer på Jompas blogg...på...kringelstan.se

Kl är 00.17....sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0