Lördag 21 februari - cirkulationsinstallation....

Jag vaknar med feber....och en djup luftrörshosta.. Jenny och Julia blir hämtade av sin pappa, de ska hjälpa Jenny och Fredrik att flytta i Uppsala från en studentskrubb till en tvåa med yta att röra sig på. Det behöver de verkligen.....

Jag släpar mig upp för att äta frukost. Jag har egentligen så mycket jag behöver göra, men eftersom jag är sjuk vill jag ta det lugnt. Då ringer Lars, min vän teknikern, som vill byta min cirkulationspump. När man känner sig sjuk, vill man helst inte ha besök...men efter noga övervägande och övertalande av Lars. inser jag att jag måste låta honom installera pumpen. Jag tvingas att komma igång lite och det är faktiskt bra, men jobbigt....... Fast det är alltid kul att träffa Lars och vi diskuterar över en kopp te innan han åker.

Nu ska jag inte behöva vara orolig för att pumpen stannar och det blir iskallt, som det blev för ca 1 mån sedan och som jag då skrev om....

Under kvällen skriver jag kommentarer på en interpellation jag ska svara på, jag skriver en presentation till mp:s hemsida och ett gruppledarbrev......samtidigt svarar jag på några mail och bevakar Jompas blogg och Lt.

Jag förstår inte vad tiden tar vägen...nu är kl 00.30...

Gonatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0