Lördag 14 februari - Alla hjärtans dag...

Under lördagen var jag lite småtrött.... kan man säga. Det tar på krafterna att studera Södertäljes uteliv....;-) , men lite vanliga hushållssysslor blev det trots allt. Datorn var som vanligt på och några mail blev besvarade.

På eftermiddagen gick jag min härliga motionspromenad i raskt tempo på isiga stigar. Det är så otroligt skönt att uppleva skogens tystnad. Det var totalt vindstilla och lite blek sol. Mälarens is låg vit så långt ögat nådde mot Mariefred.

På kvällen lagade jag middag till mig, Julia och Jenny. De åkte sedan med några kompisar på bio, Valkyrian. Den var bra, tyckte de. Jag satt framför kakelugnen och myste tillsammans med Wallander...

Alla hjärtansdag och inte en enda ros i sikte...... :-(

....;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0