Fredag 27 februari - en nästan ledig dag...

I morse slapp jag vakna av SMS och bli inkallad till Krisledningsnämndsmöte kl 8.00... Alltså inga nya bränder under natten..... alltid något positivt.
Idag verkar jag alltså få ledigt, åtmonstone så jag slipper åka till stan´. Jag måste göra det jag aldrig hinner..städa..trots att jag tycker det är så tråkigt. Det är så lätt att skjuta på saker som man inte vill göra, det finns alltid något som är viktigare, liksom.  Jag visste att det var en del mail jag var tvungen att svara på.

Jag kom igång riktigt bra, samtidigt som jag hade ett öga på nya mail. Jag fick också två samtal från medborgare som hade bekymmer. Denna gång var båda riktade till miljöinspektörer på miljökontoret. Jag hjälpte till så gott jag kunde, vilket naturligtvis tar sin lilla tid, att ringa och söka upp rätt person.

Jag är också mentor till en ung person som hörde av sig och behövde hjälp. Jag löste det åt honom, och det gjorde mig väldigt nöjd.  Tiden gick och jag blev bara nästan klar.

Julia hämtade Jenny på Södertälje Syd kl 19.00 och jag hade maten klar en halvtimme senare...köttfärssås och spagetti.

Jag har varit inne på Jompas blogg och kommenterat...och också fått kommentarer på min egen blogg...KUL!

Kvällen gick...kl är nu 00.46

Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0