16 februari - vår keliga Tiger....

Idag var det en ganska tråkig dag. Under förmiddagen gick jag igenom handlingar till både tekniska nämnden och kommunstyrelsen. Efter lunch hade vi vårt veckovanliga måndagsmöte med k-råd och k-sekr. Vi gick igenom ärendena inför kommunstyrelsen och vad som just nu är aktuellt i alla nämnder. Vi höll på till 16.30...... Efter lite mailande och ringande, bland annat till en som fått p-böter av misstag, så åkte jag hemmåt tillsammans med Julia.

Vi handlade lite på vägen och var hemma vid 18-tiden. Tiger, en av våra katter kommer springande mot bilen. Han har varit ute hela dagen alldeles ensam, och är väldigt kelig. Mat är nu prioriterat både för oss och Tiger, men veden behöver också fyllas på. Det blir mycket eldande i kakelugnen när det är minusgrader varje dag, vilket jag faktiskt tycker om. I år känns det som det varit riktig vinter.

Efter maten som blev grillad kyckling och en rejäl sallad med fetaost....gott,.... så mailade jag bland annat till en gammal klasskompis, Thomas, genom "Stay friends". Det är kul att hitta gamla kompisar.

Senare gjorde jag mina 30 minuter på Orby, trampmaskinen....DET är härligt när man är klar... sedan 30 minuter på pilatesbollen...

Nu är det dags att sova....det första mötet imorgon är redan kl 8.00...

kl är 23.10

Gonatt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0