Torsdag 2 april - Syskonen med rullstol på stan´...härligt!

En lugn morgon på Stora Nora. Åt en god frukost efter några jobbsamtal och några mailsvar. Idag ska jag "bara" koppla av.

När Julia vaknade åkte hon in till Jimmy för att sätta på stödstrumpan och hjälpa honom lite. De gav sig sedan ner på stan´ och rullade runt med rullstolen i 5 timmar... Allt från shopping till Mc Donalds... Härligt tycker jag.....  Vilken frihet för Jimmy istället för att sitta instängd i en lägenhet.

Efter en liten lunch gick jag min Chi-promenad (Chi=energi). Jag såg massor av blåsippor och en bofink... efteråt tog jag ett varmt bad och njöt av mitt lilla hemma SPA...

Kvällen tillbringade jag på pilatesbollen framför några avkopplande kriminalserier... och datorn förstås...

En något tidigare kväll....gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0