Tisdag 7 april - Lite av varje...

Idag har jag jobbat hemifrån, varvat med städning. Jag har även passat på att sitta ute då och då i det varma solskenet....underbart. Jag börjar faktiskt snart få ordning här hemma, i allafall inne i huset. Nästa steg är uthusen... och sist men inte minst...min förvildade trädgård...men jag bor ju på landet så så farligt är det inte. Javisst ja, jag måste göra en del saker på utsidan av huset också...kanske, kanske kan få lite hjälp med detta. Vi får se.....

Jag har haft en hektisk maileftermiddag och kväll...

Kl är 22.51 och jag ska sova...imorgon ska jag följa med Jimmy på återbesök på sjukhuset. Hoppas allt läker som det ska och att han snart får börja stödja på högerbenet och vänsterfoten, så han slipper rullstolen.

Så här kan det ibland se ut i mitt plommonträd utanför mitt hus...

Fyra av mina sex fyrfotade inneboende vänner, varav två egentligen är hemlösa....


Fyra av mina sex inneboende fyrfotade vänner, varav två egentligen är hemlösa....

Gonatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0